Projectnieuws financiën

• door

Dit jaar bestaat het Bulawayo Projects Center (BPC) 30 jaar. Stichting Bulawayo voert samen met Wilde Ganzen een project uit bij het BPC dat bestaat uit twee onderdelen; 1) De opzet van modeltuinen en 2) De uitbreiding van klaslokalen en werkplaatsruimtes. Stichting Bulawayo heeft nog €4.500,= nodig om dit project te kunnen afronden. WG verdubbelt dit bedrag tot € 6750!

Naast dit project zorgt het BPC ook dat 100 kansarme jongeren les krijgen in Life Skills en computertraining, dit vergroot hun kans om een inkomen te verdienen. Voor 2023 zoekt st. Bulawayo nog sponsoren die jonge mensen een kans willen geven om hun talenten te ontwikkelen. De life Skills cursus geeft hun handvatten om hun achterstand om te zetten en zo hun dromen te realiseren. Voor €128 biedt u een kansarme jongere een opleiding.